تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آبان 1399 - 17:24
کد خبر : 77828

معاون ورزش گیلان: برای انتقال مجدد امتیاز لیگ دسته یکی به تیم داماش در تلاشیم

معاون ورزش گیلان: برای انتقال مجدد امتیاز لیگ دسته یکی به تیم داماش در تلاشیم

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: در تلاشیم تا دوباره امتیاز لیگ دسته اولی به تیم داماش گیلانیان بازگردانده شود. فاضل بازیار روز پنجشنبه در مصاحبه اختصاصی اظهار داشت: به دلیل عدم پرداخت مطالبات باشگاه اروند خرمشهر که امتیاز لیگ دسته اولی این تیم به داماش

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: در تلاشیم تا دوباره امتیاز لیگ دسته اولی به تیم داماش گیلانیان بازگردانده شود.

فاضل بازیار روز پنجشنبه در مصاحبه اختصاصی اظهار داشت: به دلیل عدم پرداخت مطالبات باشگاه اروند خرمشهر که امتیاز لیگ دسته اولی این تیم به داماش سپرده شده بود، دوباره این امتیاز به باشگاه خوزستانی استرداد شد.

وی افزود: با توجه به بدقولی های مسئولان سابق داماش گیلان در خصوص پرداخت مطالبات باشگاه اروند خرمشهر، هم اینک کار و شرایط بسیار سخت شده چون مسئولان باشگاه اروند خرمشهر شرایط و خواسته های سختی را برای بازگرداندن مجدد امتیاز این باشگاه به داماش خواستار شدند.

وی ادامه داد: اما با این وجود همه مسئولان اداره ورزش وجوانان گیلان، مسئولان هیات فوتبال و همچنین مسئولان ارشد گیلان سعی دارند تا این مشکل برطرف شود و امیدواریم که اوایل هفته آینده بتوانیم دوباره این امتیاز لیگ دسته اولی را به داماش انتقال دهیم.

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش گیلان اضافه کرد: داماش تنها نماینده مرکز گیلان در لیگ دسته اول است و ما تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهیم داد تا دوباره این تیم در لیگ دسته اول حضور یابد چون داماش طرفداران زیادی دارد که حضور این تیم در لیگ دسته اول باعث خوشحالی خیلی از مردم ورزش دوست رشت و همچنین مردم ورزش دوست گیلان خواهد شد.

بازیار بیان کرد: طرفداران خونگرم و پرشور داماش نیز نباید دنبال مقصر باشند چون هم اینک باید مشکل تیم را برطرف کنیم تا داماش دوباره به لیگ دسته اول بازگرد که در این راستا همه باید کمک کنند و به طور حتم طرفداران و هواداران فهیم این تیم نیز می دانند که چگونه این مشکلات برای داماش به وجود آمد.

تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته دوم حضور داشت با خرید امتیاز باشگاه اروند خرمشهر در رقابت های لیگ دسته اول حضور یافت که در نهایت با کسب رتبه دوازدهم جدول ۱۸ تیمی این مسابقات سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ کرد.

این در حالی است که با توجه به عدم پرداخت بدهی باشگاه داماش، امتیاز لیگ دسته اولی این تیم به اروند خرمشهر بازگشته و هم اینک مسئولان باشگاه خوزستانی مترصد انتقال امتیاز تیم خود به تیم دیگری هستند که در این راستا مسئولان ورزشی گیلان در حال رایزنی برای انتقال مجدد امتیاز این باشگاه به داماش گیلان هستند.

همچنین طی هفته های گذشته سامان سهرابی به عنوان خریدار جدید این باشگاه معرفی شد که کار انتقال امتیاز باشگاه به این فرد نیز هنوز انجام نشده و تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان هم که زیرنظر امید هرندی سرمربی جدید این تیم دنبال می شد، به دلیل نامشخص بودن وضعیت مالکیت این باشگاه تعطیل شد.

روز گذشته نیز تعدادی از هواداران داماش گیلانیان به دلیل شرایط نابسامان و نامشخص این تیم برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول کشور با تجمع در ورزشگاه شهید عضدی رشت خواستار رفع مشکلات داماش شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.